سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هشدار شرایط جوی نامساعد در سراسر انگلیس

هشدار شرایط جوی نامساعد در سراسر انگلیس


 

  • هشدار شرایط جوی نامساعد در سراسر انگلیس

    به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، پیش‌بینی می‌شود "خورخه" به عنوان سومین طوفان ماه فوریه تندبادها و بارش سنگین برف و باران را به همراه داشته باشد و منجر به صدور هشدارهای شدید آب و هوایی در شمال اسکاتلند و سراسر ایرلند شمالی شود.

    وضعیت آب و هوایی منطقه انگلیس به حدی وخیم بوده که سرویس آتش‌نشانی و امداد و نجات جنوبی ولز بین ساعت 6 عصر روز جمعه و 6 صبح روز شنبه 72 تماس اضطراری دریافت کرده است.

    "پونتی‌پرید" که دو هفته پیش نیز سیل را پشت سر گذاشته بود و منطقه الی کاردیف از جمله بدترین مناطق بوده‌اند.

    پلیس ولز جنوبی اظهار داشته که سرویسهای اضطراری، مقامات محلی و سایر سازمان‌ها برای اطمینان از ایمنی و رفاه افراد آسیب دیده، به حداقل رساندن آسیب به زیرساخت‌ها و املاک و به حداقل رساندن اختلال‌های ایجاد شده، به طور مداوم در تلاش‌ هستند.

    مقامات ولز هم‌چنین اظهار داشته‌اند که بارندگی‌ها کاهش یافته و سطح آب رودخانه‌ها در حال فروکش است. با این حال هنوز میزان آب باقی‌مانده در خیابان‌ها و سیلاب‌های جاری قابل توجه بوده و از این رو به مردم توصیه می‌شود تنها در مواقع واقعاً ضروری مسافرت کنند.

    طبق اعلام آژانس محیط زیست انگلیس، این کشور بیش از دو برابر میانگین بارندگی در فوریه خود را تجربه کرده است، به طوری که برخی مناطق طی 24 ساعت میانگین بارندگی یک ماه را تجربه می‌کنند.

    روز شنبه نیز شش اخطار "سطح زرد" مبنی بر بارندگی‌های سنگین برف و باران و وزش شدید باد در سراسر انگلیس صادر شد.