سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فیلم | رونمایی از نخستین شاسیبلند آستون مارتین؛ اسیووی 158 هزار

فیلم | رونمایی از نخستین شاسی‌بلند آستون مارتین؛ اس‌یووی 158 هزار پوندی برای زنان ثروتمند


 

  • فیلم | رونمایی از نخستین شاسی‌بلند آستون مارتین؛ اس‌یووی 158 هزار پوندی برای زنان ثروتمند

    به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سی‌ان‌ان آستون مارتین با ارائه این مدل با نام DBX به بازار امیدوار است که جمع خریداران ماشین‌هایش را به فراتر از طرفداران ماشین‌های اسپورت گسترش دهد.

    آستون مارتین با رونمایی از DBX| می‌خواهد وارد بازار رو به رشد ماشین‌های شاسی‌بلند لوکس شود و قیمت سهام سقوط کرده‌اش را دوباره به مسیر صعودی باز گرداند.

    این شرکت بریتانیایی که به خاطر فراهم‌آوردن ماشین برای فیلم‌های جیمز باند شهرت دارد، و تقریبا همه مشتریان محصولات فعلی‌اش مرد هستند، امیدوار است با این اس‌یووی 158 هزار پوندی زنان ثروتمند را هم به سوی ماشین‌های خود بکشاند. تحویل این مدل جدید به مشتریان احتمالا از میانه سال 2020 آغاز می‌شود.

    قیمت DBX در آمریکا از 190 هزار دلار شروع می‌شود که حدود 40 هزار دلار بیشتر از مدل ارزان‌قیمت‌تر این شرکت با نام  Vantage است.

    این ماشین شاسی‌بلند جدید می‌تواند به سرعت حداکثر بیش از 290 کیلومتر در ساعت برسد و زمان رسیدن سرعتش از صفر به صد کیلومتر 4.5 ثانیه است. موتور توربوی دوگانه هشت سیلندر ساخت مرسدس‌بنز  این ماشین می‌تواند تا حداکثر 542 اسب‌بخار نیرو تولید کند. البته مصرف بنزین این مدل  14.3 لیتر در هر صد کیلومتر است و میزان دی‌اکسیدکربنی که به جو وارد می‌کند سه برابر بیشتر از ماشین کوچکی مانند فورد فیستا است.