سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نوستالوژی موتورولا در قالبی جدید رونمایی شد

نوستالوژی موتورولا در قالبی جدید رونمایی شد


 

  • نوستالوژی موتورولا در قالبی جدید رونمایی شد

    به گزارش همشهری آنلاین به نقل از بلومبرگ، این گوشی در مقایسه با گلکسی فولد سامسونگ و هواوی میت ایکس رویکرد جدیدی را اتخاذ کرده است؛ این دو گوشی در حالت بسته یک گوشی معمولی هستند که بعد از باز شدن به یک نوع تبلت تبدیل می‌شوند.

    دوربین اصلی و بیرونی موتورولا ریزر دارای یک سنسور 16 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.7  است که به ویژگی‌هایی از قبیل تثبیت الکترونیکی تصویر (EIS)، فوکوس خودکار دوال پیکسل و فوکوس خودکار لیزری مجهز شده است. در کنار این دوربین، یک فلاش LED دوگانه هم تعبیه شده تا در شرایط نور کم بتوان عکس‌های بهتری گرفت. دوربین سلفی هم 5 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0  است که هیچ فلاشی ندارد، اما می‌تواند از نور صفحه نمایش برای روشن کردن جزئی چهره شما استفاده کند.

    اما جدا از همه این ویژگی‌ها، مطمئناً بزرگترین نقطه قوت موتورولا ریزر، پانل تاشو و انعطاف‌پذیر آن است. این پانل 6.2 اینچی که با عنوان pOLED شناخته می‌شود، دارای رزولوشن 2142 در 876 پیکسلی و نسبت تصویری 21:9 است و موتورولا در بازاریابی آن از عنوان سینماویژن (Cinemavision) نیز به وفور استفاده کرده است. علاوه بر این صفحه نمایش، یک نمایشگر کوچک و دم دستی هم در قسمت بیرونی گوشی تعبیه شده تا در هنگام بسته بودن آن بتوان از ساعت، تاریخ و اعلان‌های مهم باخبر شد. این نمایشگر 2.7 اینچی با نام Quick View معرفی شده و دارای پانل اولد با رزولوشن 800 در 600 پیکسل است.

    یکی از مهم‌ترین نقاط قوت این گوشی، لولای میانی آن است که مهندسین موتورولا از طریق همکاری نزدیک با مهندسین لنوو (مالک موتورولا) موفق به ساخت آن شده‌اند.

    موتورولا ریزر تنها در یک رنگ و آن هم مشکی عرضه شده و قیمت آن هم در حدود 1500 دلار تخمین زده شده است. در واقع، موتورولا هنوز به صورت رسمی قیمت و تاریخ عرضه این گوشی را اعلام نکرده است.