سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آئودی در سال 2020 با A8 پلاگین میآید

آئودی در سال 2020 با A8 پلاگین می‌آید


 

  • آئودی در سال 2020 با A8 پلاگین می‌آید

     به گزارش همشهری آنلاین، وب سایت carkeys،  اعلام کرد، خودروی آئودی A8 پلاگین هیبریدی قرار است در سال 2020 میلادی روانه بازارهای جهانی شود. این خودرو همچنین به یک پیشرانه 3 لیتری توربو شارژv6 و سیستم انتقال قدرت 8 سرعته اتوماتیک مجهز است.

    گفته می‌شود موتور این خودرو می تواند 443 اسب بخار قدرت تولید کند و تنها در عرض مدت 4.9 ثانیه از سرعت صفر به 60 مایل بر ساعت برسد. توان باتری این خودرو نیز 14.1 کیلووات ساعت است.

    به گزارش ایسنا که این خبر را منتشر کرده است، قیمت پایه این نسخه پلاگین هیبریدی مدل 2020 از 86 هزار و 195 دلار شروع می شود. این در حالیست که خودروی آئودی S8 مدل 2020 از 130 هزار و 495 دلار آغاز می شود که البته قیمت گذاری آن برای نسخه پلاگین هیبریدی اعلام نشده است.

    خودروهای پلاگین هیبریدی که به اختصار PHEV نامیده می شوند، نسبت به مدل های هیبریدی به باتری‌های قدرتمندتری مجهز شده‌اند بنابراین مسافت قابل پیمایش آن‌ها نیز در حالت تمام برقی بیشتر است. یکی دیگر از مزایای قابل توجه آن‌ها، امکان شارژ خانگی است که به راننده و صاحب خودرو این امکان را می‌دهد بدون طی مسافت‌های گاهی طولانی برای رسیدن به ایستگاه‌های شارژ مخصوص خودروهای برقی و هیبریدی، با اتصال به برق خانگی، باتری قدرتمند خودروی خود را شارژ کنند. این خودروها همچنین در صورتی که باتری ظرفیتش رو به اتمام باشد، موتور الکتریکی در کنار پیشرانه های بنزینی کار خواهد کرد.